B2B-trender i 2023: Spår døden for dette fenomenet Tor Magnus Kolflaath har lang erfaring med B2B-markedsføring. Han mener mange norske bedrifter henger etter i utviklingen.
Dette mener Inbound-gründeren om B2B-salg: En treårsplan er den viktigste nøkkelen – Det tar tid å bli kjent med kundene sine. Det hjelper ikke å bare ha skryt i en annonse og si «hei, stol på oss, vi er kjempeflinke!», sier Tor Magnus Kolflaath i Inbound.
Stor B2B-undersøkelse: 30 prosent sier samarbeidet mellom salg og markedsføring er dårlig Hos mange B2B-selskaper mottar salgsavdelingen flere leads fra markedsavdelingen. Likevel sliter de med å oppnå resultatene de ønsker.
De var først i Norge med inbound marketing: – Min erfaring er faktisk at de færreste lykkes veldig godt med det Styreleder i Inbound, Tor Magnus Kolflaath, så tidlig potensialet i det å endre markedsføringsstrategi.